Назад до меню
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
9:00 - 18:00 Вихiднi

Що чекає світ у найближчому майбутньому, до чого готуватися і як домогтися успіху? Як перевершити конкурентів і розвиватися? Про це розповіли запрошені компанією EUROIZOL на конференцію стратегічний і маркетинговий консультант №1 в Україні Андрій Длігач і один з найбільш значущих в Україні фахівців з розвитку бізнесу Ігор Гут.
Понад 300 учасників Бізнес-конференції EUROIZOL 2018 з усієї України пройшли випробування на міцність усталених уявлень про майбутнє і розумінні конкурентоспроможності.

«Якщо ти опираєшся майбутньому або« ведеш війну »з ним - майбутнє тебе змете», - стверджує Андрій Длігач, людина, на рахунку команди якого більше 1800 реалізованих проектів в сфері стратегічного та маркетингового управління. На думку Андрія, сьогодні більшість процесів не підвладні законам економіки. Бізнес-процеси настільки ефективні, наскільки вдалося навчитися ними керувати на добре вивченій території. Але щоб грамотно і ефективно управляти необхідно регулярно звіряти свою картину світу з реальністю. Тільки з картиною реального стану справ і критичним мисленням є сенс шукати ідеї, тестувати їх на практиці і розраховувати на успішне застосування. Капітал нового часу - це здатність діяти інакше, довіру, креативність і співтворчість, тобто вміння знаходити партнерів, встановлювати з ними довірчі відносини і спільно вирішувати завдання і реалізовувати проекти.
Ігор Гут, в свою чергу, закликав уважніше вивчити свої бізнес-моделі, які, можливо, потребують серйозних системних змін і змін. Бізнес це як гра, в якій ризики обмінюються на прибуток. Але тільки ризики гарантовані, а прибуток немає. Тому вся увага керівника має бути сфокусовано на створенні конкурентоспроможності компанії, її продуктів і підвищення ефективності бізнес-моделі. Конкурентоспроможність, в залежності від ринку, може будується на мізках і таланті людей, які створюють інноваційні продукти, на інвестиціях в технології, які мінімізують витрати, на постійному підвищенні лояльності у взаєминах з клієнтом і т.п.

«Нам дуже важливо надихнути наших партнерів на зміни, які підвищать ефективність їх бізнесу і дадуть впевненість у майбутньому. Це була вже четверта бізнес конференція в рамках програми підвищення ефективності бізнесу партнерів. На цей раз ми запросили спікерів з колосальним особистим досвідом побудови бізнес-моделей і прогнозуванням майбутніх економічних і ринкових трендів. Упевнений, що багато учасників задумалися про ті кроки, які потрібно зробити, щоб бути успішними в майбутньому ", - говорить директор з маркетингу компанії EUROIZOL Глухів Віталій.
Крім Бізнес-конференції, компанія EUROIZOL представила на InterBuildExpo 2018 стенд з широким комплексом європейських матеріалів, серед яких дві унікальні новинки:  універсальний будівельний матеріал ЦСП (цементно-стружкова плита).

Поділитися публікацією
Необхідна консультація менеджера?
Задайте своє питання нашим експертам, Ви обов'язково отримаєте на нього відповідь!
Будьте у курсі

Підпишіться на наші новини та корисні статті, щоб першими отримувати важливу інформацію з компетентного джерела!

Центр будівельної експертизи