Назад до меню
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
9:00 - 18:00 Вихiднi

У 2019 Група Компаній EUROIZOL приймає рішення - об'єднати всі Партнерські програми і заходи в одну масштабну програму EUROIZOL HUB.

Якщо згадати історію, то перші кроки по створенню спільноти Партнерів Групи Компаній EUROIZOL почалися ще в 2004 році з щорічних поїздок на італійські гірськолижні курорти Лівіньyo, Сан-Мартіно і Кавальезо. У поїздці брали участь Партнери EUROIZOL, що показали кращі продажу мансардних вікон.

Далі, EUROIZOL в рамках розвитку громади своїх Партнерів, організував для них ряд знакових заходів:

2013 рік: Бізнес-конференція в рамках виставки InterBuildExpo 2013. Спікер: Ігор Манн - маркетолог # 1 на території СНД. Автор книг "Маркетинг на 100%" і "Маркетингова машина" - абсолютних бестселерів в сегменті "книги по маркетингу".

2015 рік: поїздка з партнерами на Шрі Ланку, спільно з ТМ ASKO.

2016 рік: Бізнес-конференція в рамках виставки InterBuildExpo 2016. Спікер: Михайло Винницький, викладач Києво-Могилянської бізнес-школи з докторським «PhD» ступенем Кембриджського університету.

2017 рік: святкові івенти, присвячені 18-річчю ТМ PROFIL в Україні. Проведено в містах Київ, Львів та Одеса.

2018 рік: Бізнес-конференція в рамках виставки InterBuildExpo 2018. Спікери: Андрій Длігач - стратегічний і маркетинговий консультант №1 в Україні та Ігор Гут - один з найбільш значущих в Україні фахівців з розвитку бізнесу.

2017-2018 роки: групова поїздка в міста Краків і Живець, спільно з ТМ OMAN.

2018 рік: групова поїздка до Венеції, спільно з ТМ Fitt.

2018 рік: групові поїздки в Прагу, спільно з ТМ PROFIL .

2013-2019 роки: групові поїздки в міста Мюнхен та Люблін на виробництво і навчальний кампус.


І ще десятки не менш цікавих і продуктивних заходів.

І ось, в 2019-му році Група Компаній EUROIZOL об'єднує всі спільні з Партнерами заходу і поїздки в єдину спільноту і єдину платформу - EUROIZOL HUB.

Основна мета EUROIZOL HUB - організувати єдиний простір, створити сприятливу і творчу атмосферу, де EUROIZOL і Партнери разом заробляють, пізнають і вчаться, а також після всього цього - відпочивають.

Найбільш масштабний захід EUROIZOL HUB відбулося в травні 2019 го року - поїздка до Туреччини, регіон Кемер на Середземне море в п'ятизірковий готель "Mirage Park Resort" (ultra all inclusive).

Разом з EUROIZOL гостями цього заходу стали:

- 67 представників компаній-переможців Партнерської програми 2018 "Ви купуєте, ми платимо";

- 13 представників компаній-переможців Програми "The Best Regional Seller 2018".

Програма поїздки передбачала не тільки морський відпочинок і смачну їжу без обмежень, але і ряд освітніх і спортивних заходів.

У перший день, всі гості віддалися повного релаксу, відпочинку і знайомству з готелем і його сервісами. До речі, релаксу сприяв відмінний SPA-центр з усім спектром послуг.

Знайомство ж усіх учасників відбулося на другий день під час заходу Welcome drink EUROIZOL HUB. З вітальною промовою виступив генеральний директор EUROIZOL Олексій Єлагін, який розкрив гостям всю суть EUROIZOL HUB і повідомив про програму майбутнього заходу. Так само з вітальними і подячними промовами на адресу переможців програм "Ви купуєте, ми платимо 2018" і "The Best Regional Seller 2018" виступили керівник продажів Ірина Радзіковская і бренд-менеджер Олександр Кахновський.

Далі було найголовніше - це невимушені бесіди, гарячі дискусії, робочі домовленості між успішними і професійними операторами будівельного ринку України. І звичайно ж дуже смачні і освіжаючі коктейлі, приготовані барменами готелю.

Ось так ми всі і познайомилися ближче, і створили свою творчу атмосферу на весь час перебування в Туреччині.

Щоб гості могли показати свій професіоналізм не тільки в сфері будівництва, були організовані спортивні змагання з футболу та пляжного волейболу.

Після чого слідувала урочиста церемонія нагородження переможців турнірів.

Не забули організатори заходу і про освіту своїх Партнерів.

Так директор по маркетингу EUROIZOL Глухів Віталій провів мікро-семінар "E-commerce і тренди".

Віталій представив учасникам семінару сім актуальних на сьогодні трендів, які допоможуть їм у розвитку ефективних інтернет продажів, і просуванні своєї продукції в інтернеті.

А саме: що в якості ключових інструментів в інтернет-просуванні брендів використовують найуспішніші маркетологи світу, новинки в області SMM комунікацій, яким інформаційних джерел довіряють європейські споживачі, а також ключові тренди в області контент і відео-маркетингу.

І як бонус був презентований восьмий тренд, який відноситься до маркетингових стратегіях і планування в цілому - Agile marketing.

На наступний день фінансовий директор EUROIZOL Сімовонюк Ана

Поділитися публікацією
Необхідна консультація менеджера?
Задайте своє питання нашим експертам, Ви обов'язково отримаєте на нього відповідь!
Будьте у курсі

Підпишіться на наші новини та корисні статті, щоб першими отримувати важливу інформацію з компетентного джерела!

Центр будівельної експертизи