ПН ВТ СР ЧТ ПТ | СБ | НД |
9:00 - 18:00 | Вихiднi |
порожній
Зарубіжні представники канадської компанії IKO, багаторічного партнера MIZOL, провели тур по Україні з метою проаналізувати стан українських дахів і зрозуміти перспективи правильного будівництва із застосуванням сучасних матеріалів і якісного монтажу. Один з перших висновків - в Україні великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування. Що ж стосується інших висновків, оцінки застосування сучасних матеріалів на українських дахах і рекомендацій покрівельникам читайте далі в інтерв'ю.
Наш експерт
НІК КОККЕЛЕНБЕРГ
Директор з продажу IKO в Європі
Досвід роботи: 20 років
Бельгія
Як Ви оцінюєте культуру будівництва дахів і застосування покрівельних покриттів в Україні? Які, на ваш погляд, перспективи для застосування бітумної черепиці?
Ник Коккеленберг:
Я думаю, що на культуру покрівельного будівництва в Україні впливають різні чинники. Але, в першу чергу - це історія будівництва. У вас багато дахів покрито шифером. Під час подорожі по Україні ми бачили дуже багато старих дахів, які потребують реновації «легкими» покрівельними покриттями. Ми знаємо, що в Радянському Союзі була популярною практика «закривати» даху металевими покрівельними покриттями. Тому метал в Україні виступає досить значущою альтернативою в сегменті «легких» покрівель. Бітумна ж черепиця це вже інша, можливо, нова історія в області покрівельних матеріалів України. Я вважаю, що при правильному підході до будівництва покрівлі бітумна черепиця є вигідним матеріалом з точки зору швидкості і простоти монтажу, дизайну та фінансової доступності.
"Бітумна черепиця ЦЕ ВЖЕ ІНША, МОЖЛИВО, НОВА ІСТОРІЯ В ОБЛАСТІ покрівельних матеріалів УКРАЇНИ"
Яке місце на ринку легких покрівельних покриттів займає бітумна черепиця?
Нік Коккеленберг:
До родини легких покрівельних покриттів ми відносимо шифер, бітумні хвилясті листи, металочерепицю і бітумну черепицю. Весь ринок «легких» покрівельних покриттів в Україні досить великий і бітумна черепиця, по нашим аналізом, займає досить перспективне місце в якості альтернативного матеріалу для даху приватного будинку. Але, у зв'язку зі сформованими історичними факторами, бітумної черепиці все ще складно пробитися на 1-е місце в сегменті «легких» покрівельних покриттів і ось чому. Більшість домогосподарств з дахами з шиферу, в силу відсутності додаткових грошей, не можуть дозволити собі провести реновацію. Більш того, за нашими оцінками, в найближчому майбутньому ймовірність реновацій цих же дахів занадто мала. Ми допускаємо, що це можливо в разі поліпшення фінансової стабільності домогосподарств і поліпшення економічної ситуації в Україні. Але спрогнозувати терміни дуже складно. Тому ми спостерігаємо ситуацію, коли є великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування.
"БІЛЬШІСТЬ ДОМОГОСПОДАРСТВ з дахом з ШИФЕРУ, В СИЛУ ВІДСУТНОСТІ ДОДАТКОВИХ КОШТІВ, НЕ МОЖУТЬ ДОЗВОЛИТИ СОБІ ПРОВЕСТИ реновації"
Ваші рекомендації покрівельникам в Україні?
Нік Коккеленберг:
Я думаю, що кожному бізнесмену, є він покрівельником, дистрибутором або виробником, для того, щоб бути успішним потрібно або робити щось інакше ніж інші, або ж пропонувати щось особливе. Наприклад, ми кожен день ведемо роботу з клієнтами, пояснюємо чому наша черепиця краще, що таке платинова гарантія і навіщо вона потрібна для замовника (домовласника). Пояснюємо чому з черепицею IKO Biltmore вигідно працювати монтажника. Наприклад, великий розмір гонту дозволяє реалізувати швидкий монтаж, а спеціальна зона для кріплення цвяхів Express Line робить монтаж зручним і гарантує скріплення цвяхами всіх верств черепиці.
Що особливого Ви б відзначили в роботі з українськими покрівельниками?
Нік Коккеленберг:
В Україні і Східній Європі я спостерігаю велику проблему серед покрівельників. Вони хороші монтажники, професіонали своєї справи, але, на мою думку, їм часто не вистачає вміння піднести об'єктивні вигоди. Покрівельники йдуть до домовласникові і пропонують йому те саме, що пропонують конкуренти, вони не роблять унікальне та індивідуальне пропозицію під конкретного замовника. Часто борються тільки за прайс і нижчу ціну, яку пропонують замовнику з іншим дешевшим матеріалом, тому що хочуть виграти проект. Такі дії, призводять до гонки за здешевлення матеріалів і, як факт - до зниження їх якості. Покрівельники повинні бути здатні пояснити замовнику всі переваги якісного матеріалу, переконати в покупці і зробити для нього довговічну дах. Адже замовник однозначно хоче захистити свій будинок з дорогим інтер'єром, меблями і електронікою. Потрібно лише навчитися обгрунтувати інвестиції в довговічну і надійну дах, а не шукати більш дешевий матеріал тільки для того, щоб виграти проект. Тому я рекомендую всім покрівельникам регулярно навчатися не тільки покрівельного майстерності, а й актуальним характеристикам матеріалів. Це допоможе в діалозі з замовником проводити об'єктивне порівняння і доводити справедливі інвестиції в надійні будівельні матеріали.
"В УКРАЇНІ ТА СХІДНІЙ ЄВРОПІ покрівельників ЧАСТО НЕ ВИСТАЧАЄ вміння подати об'єктивні ВИГОДИ. БІЛЬШЕ ТОГО - ВОНИ НЕ РОБЛЯТЬ УНІКАЛЬНА І ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПРОПОЗИЦІЯ ПІД КОНКРЕТНОГО ЗАМОВНИКА"