Назад до меню
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
9:00 - 18:00 Вихiднi
Думки експертів
April 04, 2020

Зарубіжні представники канадської компанії IKO, багаторічного партнера MIZOL, провели тур по Україні з метою проаналізувати стан українських дахів і зрозуміти перспективи правильного будівництва із застосуванням сучасних матеріалів і якісного монтажу. Один з перших висновків - в Україні великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування. Що ж стосується інших висновків, оцінки застосування сучасних матеріалів на українських дахах і рекомендацій покрівельникам читайте далі в інтерв'ю. 

   Наш експерт
   НІК КОККЕЛЕНБЕРГ

   Директор з продажу IKO в Європі

   Досвід роботи: 20 років
   Бельгія 

 

   Як Ви оцінюєте культуру будівництва дахів і застосування покрівельних покриттів в Україні? Які, на ваш погляд, перспективи для застосування бітумної черепиці?

Ник Коккеленберг:

Я думаю, що на культуру покрівельного будівництва в Україні впливають різні чинники. Але, в першу чергу - це історія будівництва. У вас багато дахів покрито шифером. Під час подорожі по Україні ми бачили дуже багато старих дахів, які потребують реновації «легкими» покрівельними покриттями. Ми знаємо, що в Радянському Союзі була популярною практика «закривати» даху металевими покрівельними покриттями. Тому метал в Україні виступає досить значущою альтернативою в сегменті «легких» покрівель. Бітумна ж черепиця це вже інша, можливо, нова історія в області покрівельних матеріалів України. Я вважаю, що при правильному підході до будівництва покрівлі бітумна черепиця є вигідним матеріалом з точки зору швидкості і простоти монтажу, дизайну та фінансової доступності.

"Бітумна черепиця ЦЕ ВЖЕ ІНША, МОЖЛИВО, НОВА ІСТОРІЯ В ОБЛАСТІ покрівельних матеріалів УКРАЇНИ"

   Яке місце на ринку легких покрівельних покриттів займає бітумна черепиця?

Нік Коккеленберг:

До родини легких покрівельних покриттів ми відносимо шифер, бітумні хвилясті листи, металочерепицю і бітумну черепицю. Весь ринок «легких» покрівельних покриттів в Україні досить великий і бітумна черепиця, по нашим аналізом, займає досить перспективне місце в якості альтернативного матеріалу для даху приватного будинку. Але, у зв'язку зі сформованими історичними факторами, бітумної черепиці все ще складно пробитися на 1-е місце в сегменті «легких» покрівельних покриттів і ось чому. Більшість домогосподарств з дахами з шиферу, в силу відсутності додаткових грошей, не можуть дозволити собі провести реновацію. Більш того, за нашими оцінками, в найближчому майбутньому ймовірність реновацій цих же дахів занадто мала. Ми допускаємо, що це можливо в разі поліпшення фінансової стабільності домогосподарств і поліпшення економічної ситуації в Україні. Але спрогнозувати терміни дуже складно. Тому ми спостерігаємо ситуацію, коли є великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування.

"БІЛЬШІСТЬ ДОМОГОСПОДАРСТВ з дахом з ШИФЕРУ, В СИЛУ ВІДСУТНОСТІ ДОДАТКОВИХ КОШТІВ, НЕ МОЖУТЬ ДОЗВОЛИТИ СОБІ ПРОВЕСТИ реновації"

   Ваші рекомендації покрівельникам в Україні?

Нік Коккеленберг:

Я думаю, що кожному бізнесмену, є він покрівельником, дистрибутором або виробником, для того, щоб бути успішним потрібно або робити щось інакше ніж інші, або ж пропонувати щось особливе. Наприклад, ми кожен день ведемо роботу з клієнтами, пояснюємо чому наша черепиця краще, що таке платинова гарантія і навіщо вона потрібна для замовника (домовласника). Пояснюємо чому з черепицею IKO Biltmore вигідно працювати монтажника. Наприклад, великий розмір гонту дозволяє реалізувати швидкий монтаж, а спеціальна зона для кріплення цвяхів Express Line робить монтаж зручним і гарантує скріплення цвяхами всіх верств черепиці.

   Що особливого Ви б відзначили в роботі з українськими покрівельниками?

Нік Коккеленберг:

В Україні і Східній Європі я спостерігаю велику проблему серед покрівельників. Вони хороші монтажники, професіонали своєї справи, але, на мою думку, їм часто не вистачає вміння піднести об'єктивні вигоди. Покрівельники йдуть до домовласникові і пропонують йому те саме, що пропонують конкуренти, вони не роблять унікальне та індивідуальне пропозицію під конкретного замовника. Часто борються тільки за прайс і нижчу ціну, яку пропонують замовнику з іншим дешевшим матеріалом, тому що хочуть виграти проект. Такі дії, призводять до гонки за здешевлення матеріалів і, як факт - до зниження їх якості. Покрівельники повинні бути здатні пояснити замовнику всі переваги якісного матеріалу, переконати в покупці і зробити для нього довговічну дах. Адже замовник однозначно хоче захистити свій будинок з дорогим інтер'єром, меблями і електронікою. Потрібно лише навчитися обгрунтувати інвестиції в довговічну і надійну дах, а не шукати більш дешевий матеріал тільки для того, щоб виграти проект. Тому я рекомендую всім покрівельникам регулярно навчатися не тільки покрівельного майстерності, а й актуальним характеристикам матеріалів. Це допоможе в діалозі з замовником проводити об'єктивне порівняння і доводити справедливі інвестиції в надійні будівельні матеріали.

"В УКРАЇНІ ТА СХІДНІЙ ЄВРОПІ покрівельників ЧАСТО НЕ ВИСТАЧАЄ вміння подати об'єктивні ВИГОДИ. БІЛЬШЕ ТОГО - ВОНИ НЕ РОБЛЯТЬ УНІКАЛЬНА І ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПРОПОЗИЦІЯ ПІД КОНКРЕТНОГО ЗАМОВНИКА"

 

З цією статтею читають
Опитування 3х3
06 Apr, 2020
Раціоналізація і економія проникли в усі напрямки діяльності держави і сфери життя людей. Як розумно підійти до цього процесу ми розібрали на прикладі ринку матеріалів теплоізоляції. Ми задали 3 питання 3-м експертам, щоб зрозуміти правильний.......
Думки експертів
06 Apr, 2020
У зв'язку із зростанням популярності цементно-стружкових плит (ЦСП) у всьому світі і появі цього матеріалу в Україні пропонуємо вашій увазі інтерв'ю з директором з маркетингу СТОВ «ЦСП БЗС» Юрієм Ларіним. За його твердженням оздоблення фасадів будівель, м
Інструкції та керівництва
06 Apr, 2020
Починати монтаж дренажної воронки ПВХ - мембрани потрібно з вирізання певного шматка матеріалу, враховуючи діаметр труби. Під час фіксації немає необхідності в тому, щоб використовувати всілякі клейові склади. Поверхня підігрівають до певної т
Проекти та рішення
06 Apr, 2020
Не так давно в будівельній індустрії з'явився новий матеріал геотекстиль, який відразу ж підкорив фахівців своїми унікальними технічними характеристиками.
Чи була ця стаття корисною?
Залиште свій коментар до цієї статті
Написати відгук
Рейтинг
Поділитися публікацією
Необхідна консультація менеджера?
Колл-центр
+38 (044) 290-88-12
Задайте своє питання нашим експертам, Ви обов'язково отримаєте на нього відповідь!
Будьте у курсі

Підпишіться на наші новини та корисні статті, щоб першими отримувати важливу інформацію з компетентного джерела!

Центр будівельної експертизи