Назад до меню
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
9:00 - 18:00 Вихiднi
Думки експертів
April 04, 2020

Зарубіжні представники канадської компанії IKO, багаторічного партнера MIZOL, провели тур по Україні з метою проаналізувати стан українських дахів і зрозуміти перспективи правильного будівництва із застосуванням сучасних матеріалів і якісного монтажу. Один з перших висновків - в Україні великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування. Що ж стосується інших висновків, оцінки застосування сучасних матеріалів на українських дахах і рекомендацій покрівельникам читайте далі в інтерв'ю. 

   Наш експерт
   НІК КОККЕЛЕНБЕРГ

   Директор з продажу IKO в Європі

   Досвід роботи: 20 років
   Бельгія 

 

   Як Ви оцінюєте культуру будівництва дахів і застосування покрівельних покриттів в Україні? Які, на ваш погляд, перспективи для застосування бітумної черепиці?

Ник Коккеленберг:

Я думаю, що на культуру покрівельного будівництва в Україні впливають різні чинники. Але, в першу чергу - це історія будівництва. У вас багато дахів покрито шифером. Під час подорожі по Україні ми бачили дуже багато старих дахів, які потребують реновації «легкими» покрівельними покриттями. Ми знаємо, що в Радянському Союзі була популярною практика «закривати» даху металевими покрівельними покриттями. Тому метал в Україні виступає досить значущою альтернативою в сегменті «легких» покрівель. Бітумна ж черепиця це вже інша, можливо, нова історія в області покрівельних матеріалів України. Я вважаю, що при правильному підході до будівництва покрівлі бітумна черепиця є вигідним матеріалом з точки зору швидкості і простоти монтажу, дизайну та фінансової доступності.

"Бітумна черепиця ЦЕ ВЖЕ ІНША, МОЖЛИВО, НОВА ІСТОРІЯ В ОБЛАСТІ покрівельних матеріалів УКРАЇНИ"

   Яке місце на ринку легких покрівельних покриттів займає бітумна черепиця?

Нік Коккеленберг:

До родини легких покрівельних покриттів ми відносимо шифер, бітумні хвилясті листи, металочерепицю і бітумну черепицю. Весь ринок «легких» покрівельних покриттів в Україні досить великий і бітумна черепиця, по нашим аналізом, займає досить перспективне місце в якості альтернативного матеріалу для даху приватного будинку. Але, у зв'язку зі сформованими історичними факторами, бітумної черепиці все ще складно пробитися на 1-е місце в сегменті «легких» покрівельних покриттів і ось чому. Більшість домогосподарств з дахами з шиферу, в силу відсутності додаткових грошей, не можуть дозволити собі провести реновацію. Більш того, за нашими оцінками, в найближчому майбутньому ймовірність реновацій цих же дахів занадто мала. Ми допускаємо, що це можливо в разі поліпшення фінансової стабільності домогосподарств і поліпшення економічної ситуації в Україні. Але спрогнозувати терміни дуже складно. Тому ми спостерігаємо ситуацію, коли є великий потенціал для реновацій, але низький фінансовий потенціал для інвестування.

"БІЛЬШІСТЬ ДОМОГОСПОДАРСТВ з дахом з ШИФЕРУ, В СИЛУ ВІДСУТНОСТІ ДОДАТКОВИХ КОШТІВ, НЕ МОЖУТЬ ДОЗВОЛИТИ СОБІ ПРОВЕСТИ реновації"

   Ваші рекомендації покрівельникам в Україні?

Нік Коккеленберг:

Я думаю, що кожному бізнесмену, є він покрівельником, дистрибутором або виробником, для того, щоб бути успішним потрібно або робити щось інакше ніж інші, або ж пропонувати щось особливе. Наприклад, ми кожен день ведемо роботу з клієнтами, пояснюємо чому наша черепиця краще, що таке платинова гарантія і навіщо вона потрібна для замовника (домовласника). Пояснюємо чому з черепицею IKO Biltmore вигідно працювати монтажника. Наприклад, великий розмір гонту дозволяє реалізувати швидкий монтаж, а спеціальна зона для кріплення цвяхів Express Line робить монтаж зручним і гарантує скріплення цвяхами всіх верств черепиці.

   Що особливого Ви б відзначили в роботі з українськими покрівельниками?

Нік Коккеленберг:

В Україні і Східній Європі я спостерігаю велику проблему серед покрівельників. Вони хороші монтажники, професіонали своєї справи, але, на мою думку, їм часто не вистачає вміння піднести об'єктивні вигоди. Покрівельники йдуть до домовласникові і пропонують йому те саме, що пропонують конкуренти, вони не роблять унікальне та індивідуальне пропозицію під конкретного замовника. Часто борються тільки за прайс і нижчу ціну, яку пропонують замовнику з іншим дешевшим матеріалом, тому що хочуть виграти проект. Такі дії, призводять до гонки за здешевлення матеріалів і, як факт - до зниження їх якості. Покрівельники повинні бути здатні пояснити замовнику всі переваги якісного матеріалу, переконати в покупці і зробити для нього довговічну дах. Адже замовник однозначно хоче захистити свій будинок з дорогим інтер'єром, меблями і електронікою. Потрібно лише навчитися обгрунтувати інвестиції в довговічну і надійну дах, а не шукати більш дешевий матеріал тільки для того, щоб виграти проект. Тому я рекомендую всім покрівельникам регулярно навчатися не тільки покрівельного майстерності, а й актуальним характеристикам матеріалів. Це допоможе в діалозі з замовником проводити об'єктивне порівняння і доводити справедливі інвестиції в надійні будівельні матеріали.

"В УКРАЇНІ ТА СХІДНІЙ ЄВРОПІ покрівельників ЧАСТО НЕ ВИСТАЧАЄ вміння подати об'єктивні ВИГОДИ. БІЛЬШЕ ТОГО - ВОНИ НЕ РОБЛЯТЬ УНІКАЛЬНА І ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПРОПОЗИЦІЯ ПІД КОНКРЕТНОГО ЗАМОВНИКА"

 

З цією статтею читають
Опитування 3х3
06 Apr, 2020
Раціоналізація і економія проникли в усі напрямки діяльності держави і сфери життя людей. Як розумно підійти до цього процесу ми розібрали на прикладі ринку матеріалів теплоізоляції. Ми задали 3 питання 3-м експертам, щоб зрозуміти правильний.......
Думки експертів
06 Apr, 2020
У зв'язку із зростанням популярності цементно-стружкових плит (ЦСП) у всьому світі і появі цього матеріалу в Україні пропонуємо вашій увазі інтерв'ю з директором з маркетингу СТОВ «ЦСП БЗС» Юрієм Ларіним. За його твердженням оздоблення фасадів будівель, м
Інструкції та керівництва
06 Apr, 2020
Починати монтаж дренажної воронки ПВХ - мембрани потрібно з вирізання певного шматка матеріалу, враховуючи діаметр труби. Під час фіксації немає необхідності в тому, щоб використовувати всілякі клейові склади. Поверхня підігрівають до певної т
Проекти та рішення
06 Apr, 2020
Не так давно в будівельній індустрії з'явився новий матеріал геотекстиль, який відразу ж підкорив фахівців своїми унікальними технічними характеристиками.
Чи була ця стаття корисною?
Залиште свій коментар до цієї статті
Написати відгук
Рейтинг
Поділитися публікацією
Необхідна консультація менеджера?
Задайте своє питання нашим експертам, Ви обов'язково отримаєте на нього відповідь!
Будьте у курсі

Підпишіться на наші новини та корисні статті, щоб першими отримувати важливу інформацію з компетентного джерела!

Центр будівельної експертизи